Kyllä ottaa päähän. En osaa edes kuvailla minkälainen olo on -onko tämä surua, vitutusta, epätoivoa, katkeruutta vai mitä, mutta ottaa päähän.

Eilen illalla alkoi tulla pientä vaaleanpunaista tuhruvuotoa, 8 päivää siirrosta. Normaalissa luomukierrossa tämä olisi mulle normaalia, mutta yleensä hoitojen aikana siirron jälkeiset luget ovat pitäneet tiputteluvuodon poissa edes pari päivää pitempään. Ja sama tuhruvuoto on jatkunut rusehtavampana tänä aamuna. Just niinkuin mulla saattaa olla ennen menkkoja.

Ottaa päähän oikein kunnolla. Ja ei pelkästään nämä hoidot vaan...

...mun kollega joka valittaa että päivähoitomaksut kallistuvat ensi vuonna (lopettais sen helvetin tupakanpolton niin säästäisi rahat siitä ja saisi ehkä tehtyä töitäkin enemmän kun ei tarvitse ravata ulkona tupakoimassa)

...joulu. Evvk.

...kaikki jotka ovat raskaana, joita mun täytyy kattella.

...puolituttujen ultrakuvat Facebookissa. Mä vihaan Facebookia.

....lauantain sukulaistytön 4-vuotissynttärit.

...jopa mun mies joka vielä yrittää uskoa. Jospa siellä vaikka olisi toinen joka on tarrautunut kiinni, ja se toinen vuotaa ulos. Ei sinne mitään tartu.

Ketä mä saisin lyödä?