1.      Eikai sen takapuolen olekaan tarkoitus levitä, vaan mahan?
2.      Odota sä vaan täällä sovitushuoneessa, mä haen kokoa suuremmat ja sitä suuremmat. 
3.      Mä olen nyt piilottanut sen dopplerin, ja sä et kyllä rupea nuuskimaan nurkkia.
4.      Milloin ne tissit kasvaa?
5.      Sun tissit on hassun ruskeat.
6.      Muista että sun pitää syödä terveellisesti (ranskalainen suussa sanottuna).
7.      Hehe, voi olla että se puree sua niin kuin mäkin pureskelin mun äidin tissejä.
8.      Ai miten niin ei muka auta? No jos sä haluat raskausarpia niin jätetään vaan ostamatta.
9.      Mä luulen että selkäjumppa auttaa paremmin kuin hierominen.
10. On se ollut siellä ennenkin (todettuani että raskauden aikana selluliitti on levinnyt takapuolesta alemmaksi ja alemmaksi takareisiin).

Listaa saa jatkaa jos on omia kokemuksia, näin viikonlopun viihdykkeeksi :)