Plääääääh! 

Mun mies oli järjestänyt ihanan lahjan meille molemmille -kuvaussessio valokuvaajan luona, jossa otettiin mahakuvia musta mahani kanssa, ja sitten kanssa miehen kanssa kahdestaan. Mies ei vaan ollut tajunnut että sinne kuvaamoon oli kolmen vartin ajomatka, ja me juututtiin vielä tosi pahaan perjantairuuhkaan matkalla. Tunnin "rennon" kuvaussession sijaan meillä oli 20 minuuttia aikaa, ja mä en osannut yhtään rentoutua. Oven takana odotti toinen pariskunta, ja mua hävetti että meidän aika meni yli, ja mä en yhtään osannut poseerata. 

Tarkoitus oli saada nättejä ja vähän taiteellisia masukuvia, jotka ehkä voisi laittaa muistoksi vaikka makuuhuoneen seinälle. Mä en vaan osannut olla. Kuuntelin liikaa mieheni ja valokuvaajan mielipidettä, joten suuri osa kuvista otettiin kun mulla oli sellaset pitsiset lahkeelliset alkkarit jalassa. Selluliitti tursus sieltä pitsien läpi, ja yritin käsilläni peitellä tissejäni, joita ei kuitenkaan saanut tarpeeksi piiloon. Oisin vaan pitänyt ne mustat bikinit päällä, joissa mulla oli mukavampi olo. Tykkäsin ainoastaan sellasista kuvista jossa katson mahaa tai miestäni, koska mun naama näyttää ihan kamalan turvonneelta kaikissa kuvissa jossa katson kameraan. Ei SAISI verrata naamaa esimerkiksi hääkuviin -tottaKAI se naama turpoaa raskaana ja onhan niitä kilojakin tullut noin 14 - mutta en ollut oikein tyytyväinen niihin kuviin. Haluanko katsella joka aamu sellasta kuvaa makkarin seinällä joka meikistä huolimatta näyttää peilikuvaakin turpeammalta? 

Mitä mä nyt teen? En tiedä mitkä kuvista valitsisin... En millään kehtaa olla ostamatta yhtään kuvaa, koska itse kuvaussessio oli "ilmainen" ja se valokuvaaja tienaa vaan jos me ostetaan kuvia ja se oli varannut perjantai-illastaan tunnin meitä varten. Ei se ole sen kuvaajan vika että me myöhästyttiin (ja sen takia ei ehditty ottaa kun typeriä kuvia), ja mun mies pettyisi jos mä ilmoitan ihan suoraan (rupesin kyllä itkemään kotimatkalla että se kyllä tietää etten ole 100% tyytyväinen kuviin) että sen romanttisesta yllätyksestä ei tullut mitään. Olen itse ottanut mahastani tietokoneen kameralla kuvia vähän väliä, ja musta ne on jopa parempia! Siis varmasti laadultaan huonoja ja ei välttämättä suurennuskelpoisia, mutta oon tyytyväisempi itseeni niissä. 

On mullakin ongelma... Pitäisikö siis a) törkeästi ilmoittaa ettei haluta ostaa yhtään kuvaa, joka on mun mielestä harmi sitä mukavaa valokuvaajaa kohtaan. Mun mies pettyisi kanssa varmasti, koska se oli suunnitellut koko jutun. Itseasiassa se tykkäs niistä kuvista. Tai ainakin se sano kohteliaasti että mä muka näytän nätiltä niissä. Yeah right.  b) ostaa kuvia tosi kalliilla, kaksi 20*30 cm kuvaa maksaa noin 100 euroa ja kattella niiitä sitten vaikka ei ole ihan tyytyväinen c) Ajaa sinne hevon kuuseen uudestaan, vaikka ei ole mitään takuuta että niistä kuvista tulisi sen parempia. 

t. Hankala ex-Haikaranpelätin 38+1

ps. tässä yksi kotiotos, yritin vähän samalla tyylillä kuin kuvaajalla, ja leikkasin naaman pois kuvasta tähän nettiin. Muhkea masu, eikö vaan?