Mies tuli myöhään työpaikan jouluillalliselta (hmph, on pikkujoulut sekä koko firmalla että vielä heidän omalla osastolla erikseen), minä olin juuri nukahtanut kun hän tuli kotiin. Hän kävi kylppärissä pesulla, ja huomasin hänen olevan alasti sänkyyn tullessaan, mutta olin niinkuin en olisi huomannut. 

"Mulla ei ole vaatteita", sanoi mies ääneen koska luuli etten ollut huomannut hänen puuttuvaa vaatetustaan, ja minä ajattelin että onpas romanttinen tapa yrittää seksiä (NOOOT). Ilmoitin väsyneenä että mulla on menkat ja mua nukuttaa. Siihen mies takaisin: "Eikun mä otin vaan kalsarit pois, kun mun pitää pitää uimareista huolta, jos me aiotaan tehdä pikkukakkonen". (Hän nukkui joskus hoitojen aikaan ilman kalsareita, kun ajattelimme että simpoille olisi hyvä olla viileässä). 

Hmmmmmmm. Olisiko tämä merkki miehen mahdollisesta vauvakuumeesta?